tisdag 3 mars 2009

På jakt i snöhög

Nyss när jag var ut med hundarna så flög Terry in i snöhögen, hela huvudet rakt in i snöhögen. Nu har han blivit helt knäpp tänkte jag. Och så stod han ett bra tag, med hela huvudet i snön, tillslut börja han yla och börja tok gräva för att i nästa ögonblick flyga baklänges ut ur snöhögen. Jag tittar ner på honom och ser han har en lite mus i munnen! Jävla nice! NEJ skriker jag och tar tag i munnen och då spottar han ut musen. Den stackars musen lever halvt som halvt så jag får ta snöskyffeln och hals hugga den och sedan begrava den djupt i snön så inte Terry kan äta upp den. Trevligt värre!!

4 kommentarer:

Anna sa...

Tokstollen Terry!

Anonym sa...

Hahaha, men Terry då! Fy på dig =) Mysigt värre..

Anonym sa...

Hahaha.. ja men va ska han annars jaga just nu!? Hmm.. e det oki om jag lånar han nån dag? Å tar med honom till skolan.. han kan få jaga en tant i min klass.. :o Jag lovar att han får bita henne litegrann! :) hihi..
Nu måste jag koncentrera mig på böckerna.. ska bara kolla sidan du tipsade om idag först.. puss

Anonym sa...

Hehe ja men det har du alldeles rätt i att det är bättre att baka matbröd =) Vad var det för gott matbröd då? Nått man kanske kan få receptet på hihi.

Ha en bra torsdag! Kram.