fredag 13 mars 2009

Fredag den 13

Så då var det helg, skönt. Igår så jobba jag på IP, började 14 och jobba till 21-30, det gick bra inga större missöden =). Ska jobba i kväll oxå börjar 17 och jobbar till 22, sedan blir det hem och koppla av och umgås lite med erik. I morgon ska vi fixa med diskmaskin och så tror jag att jag ska kolla på plastfilm, vet inte vad det heter men det som är på bänkskivor och så. Det börjar i alla fall bli väldigt slitet och fult så då kanske det känns lite fräschare i köket om man får ny sådan, och putsat på kaklet så det blänker lite =) På löradag kväll så är vi bjuden till Stenkullen till Maria,Mattias och Lucas att titta på melodifestivalen, det ska bli kul. Och på söndag har jag blivit lovad en skotertur så hoppas det blir bra väder för det.
Ha en jätte bra helg!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Brödet blev supergott =) det har jag inte bakat för sista gången, tror jag ska baka och ta med till påsk i stugan!

mysigt med melodifestival och varma mackor =) och så kul att du får jobba, glad för din skull.

ha en bra helg.

kram från vichan!

Anna sa...

Åå vilken fin bild på Edna!

Jenny sa...

Ja visst är hon söt, hon kryper upp i våran säng och ligger och spanar ut på gården =) Man knäpper hur många kort som helst och det är så kul när man får en riktigt bra bild.

Anonym sa...

Hej bruden.. Kul att du får jobba! :) Jag har inte hunnit baka nått ännu, för jag har precis skrivit ner receptet.. har inte hunnit med internet på hela veckan.. har varit mycket nu.. men nu blir det lite lugnare ett tag. :)
Ungarna äter godis, så jag har precis tagit fem framför datorn.. :)