måndag 30 mars 2009

Måndag igen

Ja då var ännu en helg till ända. I fredags så skjutsa jag då alltså svärmor till Bollnäs och så hade jag fått med mig Sandra som lite sällskap. Vi åkte på det ny öppnade karlssons det var helt sjukt stort, man bör nog ha gps på sig så man inte går vilse, i alla fall var det så lång kö så vi handla inget utan gick upp på dollar och kolla där handla jag lite b.l.a en popcorn skål i porslin, jätte cool! Vi var även inne på stan och shoppa lite, skor på BF, trosor på Lindex, godis på Biggans. Efter det åkte vi till Alfta och på Ekmans, dom har så himla mycket fint där, jag köpte en ny vår jacka från Didriksson och ett pannband. Sedan så blev det bara slappa hemma.

På lördagen så gjorde jag inte så mycket, hade ont i magen så jag titta mest på tv.

Igår söndag så var jag, Erik, Terry, Maria, Nils, Johnny och Akeela och angla, vi fick några och jätte stor och äcklig, såg nästan ut som en krokodil. På eftermiddagen så hämta jag svärmor i Bollnäs, hon berätta hur stor Neo har blivit och vad duktig han är! Saknar saknar!!! På kvällen så beställde vi mat med Johnny och Maria och sedan tog jag, Maria, Nils och hundarna en lång promenad, Det är så skönt när det blir ljusare på kvällarna.

3 kommentarer:

MariaL sa...

Hhihi ja visst e hon för söt min lilla tax :) Vilken mysig helg ni verkar haft!

Nu ska jag och pappa åka ner till Alfred med en lekstuga som pappa snickrat, sen stannar jag kvar för jag och Anna ska på bio ikväll, vi ska se män som hatar kvinnor :) berättar sen vad jag tyckte om filmen.

Hoppas allt är bra med er och ha en forts trevlig vecka!

Kram från vichan.

Sandra sa...

Hejsvejs!!

Jag har oxå köpt jacka nu.. Den där brun/gråa didriksons som jag tittade på och blev så kär i!! :)

Nu måste jag fixa maten, måste äta innan träningen..

PUSS PUSS

Jenny sa...

Haha ja jag älskar min nya jacka! Klart värt pengarna!